Travponnyn

Alla inlägg under december 2014

Av roxitasdagbok - 31 december 2014 11:06

  heeej                            r o x i t a         är så snäll jag lovade er lite fakta om henne det kommer snart mer uppdatering kommer under dagen



\Linn  

Av roxitasdagbok - 31 december 2014 11:01

åhhh jag längtar så mycket till lördag   varför? det får ni veta på lördag hehe   mer inlägg kommer under dagen nu ska jag va med min bästa vän!!


\Linn  

Av roxitasdagbok - 31 december 2014 09:43

Hejsan allihopa nu sitter jag i sängen har ätit frukost idag ska jag fyra nyår med min bästa vän ska bli jätte jätte kul mer uppdatering kommer under dagen

Av roxitasdagbok - 23 december 2014 23:49

Snart slår klockan 12!!! Mer kommer imorgon godnatt

Av roxitasdagbok - 20 december 2014 15:24

hejsan svejsan allihop!!

Igår glömde jag säga att jag skulle tävla idag och det har jag gjort nu kom precis hem från tävligen.

Det var på ridklubben det gick jätte bra då det var maskeradhoppning och man var en tjock tomte satt man bekvemt eller inte haha.

Jag red Lillgårdens Cornel tror jag att hon heter men hon kallas NELLIE.

Det gick jätte bra bilder kommer kanske senare i kväll eller imorgon.

Och jag har JULLOV det känns jätte skönt och bara 4 dagar till julafton bra dagar......

Dock var det bara en clear ronad jag red om det stavas så...

Jag ställde mig upp för tidigt och då var jag inte med i språget så jag hamna på halsen och hon travade till ett hörn och där på halsen satt jag.............mer i kväll nu ska jag ta en toast och nog ringa min kompis så ska vi nog va..

mvh Linn  

Av roxitasdagbok - 19 december 2014 14:37

som ni kanske tycker att jag har glömt bort bloggen så är svaret nej nu ska jag börja blogga på riktigt  

Av roxitasdagbok - 19 december 2014 14:34

hejsan svejsan på er allihop! ja som ni kanske vet håller jag just på med trav jag vill gå vidare i det väldigt roligt sport!


så nu söker vi en ponnytravare


bloggar mer ikväll    

Presentation


hej och välkomna till min nya blogg!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards